poniedziałek, 27 stycznia 2014

Rozmowa na temat



tylko mi nie mów o witaminach kaloriach
o mikroelementach i GMO
tylko mi nie mów o zrównoważonej diecie
o ekologii i gender

nie mów mi o Ukrainie o zimie w Stanach
i o długoterminowej prognozie pogody
a zwłaszcza nie mów o polskich politykach
i o seksie

nie mów o ekscesach celebrytów
o alkoholizmie narkotykach
i kryzysie tradycyjnego modelu rodziny

nie mów o przemocy domowej i ulicznej
nie mów o polskiej edukacji i polskich emerytach
i polskich bezdomnych

nie mów mi
nie mów
bądź cicho
cicho
ciiii...
nie rozmawiajmy
posiedźmy w milczeniu

jeżeli nie zamilkniesz
wybuduję pomiędzy nami
mur
z poezji
z jej metafor
z odwróconych spojrzeń
z niewypowiedzianych przeze mnie
słów

bo przecież
jeśli nie odgrodzę się od tych tematów
to i tak
przestanę istnieć



ijg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz